Dag #1 - Op naar de jungle called Schiphol

22 juli 2022 - Breda, Nederland

Zo vandaag is het dan zover, we mogen eindelijk aan ons selfdrive 4x4 avontuur beginnen. Althans we moeten gaan proberen op de locatie te komen waar ons avontuur gaat beginnen. En dat het liefst met bagage.

Maar als we al het nieuws van de afgelopen dagen/weken/maanden mogen geloven over het mooie Schiphol is dat nog een hele uitdaging. Maar ja dat hebben we natuurlijk niet zelf in de hand.

Vandaag gaan we vanuit Breda met de trein naar Schiphol. Via Schiphol naar Zürich en dan verder naar Johannesburg. Om dan nog even door te vliegen naar Kasane in Botswana. Al met al zijn we van deur tot deur ongeveer 24 uur bezig. Bij aankomst in Kasane worden we opgepikt door de verhuurder van onze 4x4 bolide, krijgen we uitleg over de bolide en mogen we nog een half uur gaan rijden.

Dit noemen ze dus vakantie. Ik ben al kapot als ik eraan denk, maar toch kunnen we niet wachten om met ons avontuur te beginnen.

Jihaaaaaaa....

3. Peter:
    Veel plezier
  4. Patricia:
    22 juli 2022
    Hele goede reis. Geniet ervan!
  5. Lisette:
    22 juli 2022
    Eenmaal de uitdaging van Schiphol achter de rug, wordt het écht leuk. Naast alle dieren die jullie gaan zien, lijkt het me ook gaaf om in zo’n 4x4 met tent te reizen.
    Eerst even deze hobbel en dan over 24 uur los!
  6. Quint:
    25 juli 2022
    Fijne vakantie, genieten van al het moois!!